Adaptor SmartTV Android – Transforma orice televizor in SmartTV cu Android 4.0

Cum imi transform televizorul meu in SmartTV cu Android?

Cum imi transform televizorul meu in SmartTV cu Android.

Cum imi trasnform televizorul meu in SmartTV cu Android 4.0. O solutie eleganta cu ajutorul unui adaptor pe HDM pot sa imi modific televizorul meu banal intr-un televizor SMART cu sistem de operare ANDROID 4.0. Intradevar astazi putem gasi pe piata televizoare SMART cu acces la internet wireless si alte aplicatii audio/ video, dar sant oarecum limitate. Pentru a transforma orice televizor cu intrare HDMI , intru-un centru multimedia sau de gaming pe platforma ANDROID, am nevoie de adaptorul Smart TV Android DONGLE . Impreuna cu tasatura wireless multimedia fac din televizorul nostru o adevarata platforma Android. Acces la internet, Youtube, emailuri sau filme si jocuri fac ca acest adaptor sa fie exact cea ce cautati.

Gongle Android Smart TV  oferă acces rapid la Internet prin WiFi, și datorită sistemului Android 4.0 (Ice Cream Sandwitch) si Google Play asigura accesul la multe aplicatii interesante. Odată instalat, acest produs creează, probabil, cea mai ieftină platformă pentru a juca jocurile dvs. preferate. Cabletech Dongle Android Smart TV URZ0193 are 4GB de memorie și este dotat suplimentar cu un slot pentru card microSD si slot USB. Utilizarea Cabletech Android Dongle Smart TV necesită echipament suplimentar de control. În consecință, produsul este echipat cu un port USB care vă permite să vă conectați mouse-ul sau tastatura sau toate aceste dispozitive atunci când se utilizează un hub USB.

Cumpara ACUM adaptorul SMART TV ANDROID DONGLE

 

Lasă un răspuns

